• Kui hakkasin end armastama, märkasin, et mu meel võib mind segada ja mind haigeks teha. Kui ühendasin selle oma südamega, sai mu mõttelaadist väärtuslik liitlane. Täna kutsun ma seda ühendust südametarkuseks. Charlie Chaplin
  • Kui arvad, et seiklus on ohtlik, proovi rutiini. See on surmav.
    Paulo Coelho
  • Take the first step in faith. You don’t have to see the whole staircase, just take the first step.
    Dr. Martin Luther King Jr.
  • People often say that motivation doesn’t last. Well, neither does bathing – that’s why we recommend it daily.
    Zig Ziglar
  • Ei ole olemas võimatuid unistusi, on vaid meie piiratud arusaam võimalikkusest. Beth Mende Conny
  • It is never too late to be what you might have been.
    George Eliot
  • Hullumeelsus – see on korrata ühte ja sama asja ootuses saada erinevaid tulemusi.
    Albert Einstein
  • Me ei pea enam kartma argumente, vastuolusid või mistahes probleeme iseenda või teistega. Isegi tähed põrkuvad, ja nende kokkupõrgetest sünnivad uued maailmad. Täna ma tean, SEE ON ELU!
    Charlie Chaplin
  • Problems can never be solved by using the same pattern of thought which created them.
    Albert Einstein
  • Suurim õnn on veendumus, et meid armastatakse meie endi pärast. Või õigemini – sellest hoolimata.
    Albert Einstein
  • Maailma on võimalik muuta vaid seestpoolt.
    Eckhart Tolle
  • Parimad avastused elus tehakse väljaspool mugavustsooni.
  • Parim suhe on see, milles teie armastus teineteise vastu ületab vajaduse teineteise järele.
    Dalai Laama
  • One day everything will be OK!
  • You are limited only by your own imagination. Let it fly!
  • The only mistake that can truly hurt you is choosing to do nothing simply because you’re too scared to make a mistake.
  • Life is 10% what happens to you and 90% how you react to it.
  • Sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Algavad kursused

Vaata kõiki

Uudised

Vaata kõiki

Võta minuga ühendust

Emotsioonide juhtimine

Emotsioonide juhtimine nõuab sisemist teadlikkust ja võimaldab meil suurendada oma võimekust, keskendumisvõimet ning mõjujõudu. See annab tunde nagu oleksime igas olukorras otsustajad.
Koolitusel omandatakse teadmised ja oskused paremaks emotsioonide juhtimiseks, nende  ohjeldamiseks ja korrastamiseks.

  Koolitaja Kristel Rannamees 

9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-12.00  Aju ehitus ja selle seosed emotsioonidega
Ratsionaalne versus loov ajupoolkera ja nende seosed emotsioonidega
Emotsioonide kiirteed meie ajus
Krooniliste emotsioonide küüsis – viha, raev, kurbus, masendus, tülpimus
Kuidas peatada enda emotsionaalsed automaatreaktsioonid?
3 võtit enda emotsioonide juhtimiseks
Väljakutse esitamine oma mõtetele
Uskumuste ja hoiakute revideerimine

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15 Erinevad inimtüübid ja nende emotsionaalsed reageeringud
Kuidas erinevad inimtüübid reageerivad emotsionaalselt pingelistes olukordades?
Milline tüüp olen mina? Millised on minu peamised emotsionaalsed reageeringud?
Miks me nii emotsionaalselt reageerime?
Teadvustatud ja teadvustamata päästikud emotsionaalsete reageeringute korral
Mida teha teiste inimeste emotsioonidega?

14.15-14.45 Kohvipaus

14.45-16.15 Praktilised nipid emotsioonide juhtimisel
Tasakaalu leidmine erinevate eluvaldkondade vahel
Ajupoolkerade tasakaalustamise harjutused
Tähenduse teadvustamise jõud
Praktiline enesejuhtimise harjutus – Pranayana hingamise lõdvestav meetod ja sisemise rahupaiga leidmine

Eesmärk: Omandada  teadmised enesejuhtimise põhimõtetest ja oma emotsioonide paremaks haldamiseks ja juhtimiseks.

Koolituse meetodid:
Interaktiivne loeng
Individuaalsed eneseanalüüsi harjutused, grupiarutelud
Loovharjutused oma emotsioonidega toime tulekuks

Sihtrühm: organisatsioonide juhid ja spetsialistid

Huvi korral küsi lisa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

VIDEOD